1212

Шосткинська загальноосвітня школа     І-ІІІ ступенів  № 8

Середа, 27.05.2020, 08:30
Вітаю Вас Гість | RSS
prapor

Візитка

Меню сайту

Пошук

Форма входу

Категорії розділу
Стаття [22]
Учнівська творчість [3]

Свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наші партнери
>
</a>
<a href=  
  

Наші друзі

Наше опитування
Будь-ласка, оцініть наш сайт!
Всего ответов: 250

Головна » Статті » Стаття

Будьмо толерантними!

 16 листопада в усьому світі відзначається Міжнародний день  толерантності. Його запровадили у 1995 році за рішенням  ЮНЕСКО.

 Саме цього дня ухвалили Декларацію принципів терпимості, в якій  йдеться про рівність усіх людей, незалежно від їхнього  віросповідання, етнічної належності чи кольору шкіри.

 Що означає слово толерантність? Як це слово визначається на  різних мовах земної кулі?

Толерантність - це повага, прийняття і правильне розуміння багатого різноманіття культур нашого світу, форм самовираження і способів прояву людської індивідуальності.

Визначення слова толерантність різними мовами  земної кулі звучить по-різному:

в іспанській мові воно означає здатність визнавати відмінні від своїх власних ідеї або думки; 

у французькій мові - відношення, при якому допускається, що інші можуть думати чи діяти інакше, ніж ти сам;

 у англійській мові - готовність бути терпимим, поблажливим; 

у  китайській мові - бути великодушним по відношенню до інших ; 

в арабській мові - прощення, поблажливість, м'якість, милосердя, співчуття, прихильність, терпіння, прихильність до інших;

в українській  мові - здатність терпіти щось або когось (бути витриманим, витривалим, стійким, вміти миритися з існуванням чогось, когось).

Толерантність – основа людського спілкування.

Кожен з нас хоче знати секрет, своєрідну формулу успішного спілкування: що потрібно робити, щоб легко налаштувати контакт з малознайомими людьми; підвищити ефективність спілкування з друзями та близькими людьми. Ефективність спілкування - це той "кінцевий продукт", який ми хочемо отримати в результаті нашої взаємодії. Під ефективністю спілкування ми розуміємо оптимальний спосіб досягнення поставлених комунікативних     цілей. 

Основні правила ефективного спілкування:

· Концентруйте увагу на людині, яка говорить, на її повідомленні. 

· Уточнюйте, чи правильно ви зрозуміли як загальний зміст прийнятої інформації, так і її деталі. 

· Повідомляйте іншій стороні в перефразований формі сенс прийнятої інформації.

· У процесі прийому інформації не перебивайте людину, яка говорить, не давайте поради, не критикуйте, не підводьте підсумок, не відволікайтеся на підготовку відповіді. Це можна зробити після отримання інформації та її уточнення.  Домагайтеся, щоб вас почули і зрозуміли. Дотримуйтесь послідовності повідомлення інформації. Не пересвідчившись у точності прийнятої партнером інформації, не переходьте до нових повідомлень. 

· Підтримуйте атмосферу довіри, взаємної поваги, виявляйте емпатію (співпереживання) до співрозмовника.

· Використовуйте невербальні засоби комунікації: частий контакт очей, кивання голови в знак розуміння та інші. 

Прийоми ефективного спілкування: 

  1. "Правило трьох двадцяти": 

· перші 20 сек. зустрічі - вас оцінюють. 

· перших 20 сек має значення як і що ви почали говорити. 

· і безумовно - 20 см посмішки і чарівності.

  1. 6 правил гарного співрозмовника:

· Виявляти щиру цікавість до співрозмовника. 

·  Посміхатися. 

· Запам'ятати ім'я людини і не забувати час від часу повторювати його в розмові (це прийом психологічного «поглажування»). 

· Вміти слухати. 

· Вести розмову в колі інтересів вашого співрозмовника. 

· Ставитися до нього з повагою.

  1. Як збільшити корисність контакту: 

· Бути спостережливим; 

· Зробити комплімент; 

· Говорити про проблеми співрозмовника.

  1. Який  результат ви отримаєте: 

· Формальний контакт переросте в нормальне людське спілкування. 

· Ви завоюєте співрозмовника. 

· Ви підвищите вашу самооцінку. 

Будьмо толерантними!

 

Категорія: Стаття | Додав: АН (17.11.2016)
Переглядів: 468 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Годинник

Книга пам'яті

Ми на Фейсбуці!

Стоп Насильству!

З метою попередження дитячого насильства, запобігання торгівлі людьми, захисту прав і інтересів дитини доводимо інформацію про функціонування Національних «гарячих ліній»

Національна дитяча «гаряча» лінія, що працює за безкоштовним номером

0-800-500-225 (зі стаціонарного телефону)

та безкоштовним коротким номером

116-111 (з мобільних). Лінія працює у робочі дні з 12.00 до 20.00. у суботу – з 12.00 до 16.00

 

Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації

0-800-500-335  (зі стаціонарного номеру)

 

та номером

116-123 (безкоштовно з мобільного)

 


Потрібна допомога?

Служба у справах дітей Шосткинської міської ради

2-12-82 (начальник служби Гришкова Ольга Петрівна)

 

Центр соціальних служб для сім´ї, дітей та молоді

4-03-03

 

Центр медико-соціальної допомоги дітям та молоді "КлінікА, дружня до молоді"

7-26-40  ( завідуюча Храмченко Олена Анатоліївна)

 

Керівник психологічної служби УО ШМР

4-62-73 (Ходькова Любов Іванівна)

 

Підрозділ превентивної діяльності ювенальної превенції

Шосткинського ВП ГУ НП України в Сумській області

Адреса: м.Шостка, вул.Свободи, 67-а, каб.35

Робочий телефон: (05449) 4-78-02

 

Старший інспектор підрозділу превентивної діяльності ювенальної превенції

Шосткинського МВ УМВС України в Сумській області

майор поліції  Ліфіренко Дмитро Михайлович

М.т. 066-213-66-39

 

Старший інспектор підрозділу превентивної діяльності ювенальної превенції

Шосткинського МВ УМВС України в Сумській області

капітан поліції  Волк Яна Олегівна

М.т. 095-915-76-41

Новини освіти

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Погода

Архів записів

Copyright MyCorp © 2020 Конструктор сайтів - uCoz